Tuesday, July 22, 2008

KENANGAN DI PUO


"Politeknik Ungku Omar" terkenal dgn instrument-instrument yang boleh dikatekan agak 'old skool'=) Sume org tau poli aku nie la paling tua antare2 poli2 yang ade skang. Aku cukup berbangga ngan poli kesayangan aku nie.. terletak di lembah kinta ipoh. Keluasan tue takde la berape luas tapi still ade kemudahan yang mencukupi... Biasela org kate "barang lame nie kualiti tinggi" hehehe..
kualiti tue mmg ade dah.hehehe.. kat sini aku view sikit gamba2 yang ade kat politeknik tertua nie.. thun 1969 dibina. konvokesyen nak dekat yang ke-40 kot=)

Lab Telekomunikasi

Jabatan Kejuruteraan Elektrik dan Elektronik



Dewan Kuliah JKE

Bile tengok je pic nie aku mesti teringat antare skill2 yang kengkawan aku wat bile ade test or quiz. Macam2 helah yang kiteorng buat, tapi selalunye tak akan jadi sebab dewan nie besor. bile test jarak antare kusi tue jauh bonar..
Tue la kdg2 buat kiteorg 'give up' nak meniru and lahirlah pelajar2 keluaran PUO yang berkualiti tinggi...hahahaha..
kualiti la sgt....


View dalam Dewan Jubli PUO


Lab Audio Visual

Politeknik Ungku Omar(PUO) telah ditubuhkan pada tahun 1969 oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Kini, PUO mempunyai seramai 700 staf yang kebanyakannya adalah daripada bidang akademik. PUO mempunyai sebanyak 8 Jabatan, serta 12 Unit-unit. PUO terletak di bandaraya Ipoh, Perak.

No comments: